
זהרורים זעירים מהזוהר
בואו נלמד קצת מהזוהר הקדוש, ונראה מה הוא כותב בפירושו על פרשת נשוא בהקשר אלינו.

בואו נלמד קצת מהזוהר הקדוש, ונראה מה הוא כותב בפירושו על פרשת נשוא בהקשר אלינו.

הבנתי עכשיו עד כמה אני חייב תודה לאלוקים.
עד עכשיו מעולם לא הודתי לו על זה"

בפוסט הזה הבמה היא שלכם – הגולשים באתר נשמח אם תשתפו אותנו בתודות שארעו לכם תחושות של השגחה פרטית שירות ותשבחות למי שהכל ממנו על

אם נזכור כל יום למנות לפחות חלקיק מכל השפע הטוב
לאמר אבא תודה! ושוב תודה על ימים ללא מכאוב

מסתבר שהייסורים מעצבים אותנו ומרוממים אותנו. זה כמו לעמוד על הר זבל. אנחנו עומדים אמנם על זבל אבל גבוהים יותר ורואים למרחק גדול יותר 🙂

ווארט מדהים ומחזק מר' אלימלך מליזענסק בשם אחיו ר' זושא מאניפולי המדבר על הקשר בין האמונה והביטחון לצינור השפע של האדם.

forever will i thank you
gateways to gratitude: giving thanks to 'hashem'
From 'IYAR' 5775
UNTIL 'KISLEV' 5780 (including)

אם רק נפתח את עינינו נראה, שהקראו-נא מביא את עם ישראל כולו לעשיית חסד בקנה מידה שלא
הכרנו, אם רק נסגור קצת את הפרשנות הנוראה של התשקורת ונפתח עיניים יהודיות, הרי נראה עולם
נפלא מאין כמותו.

בשעה 6:30 בבוקר, הופרה מנוחתם והופרעה שלותם. שלושה שוטרים חמורי סבר דפקו על דלת חדרם, וביקשו לדעת את זהותם בדחיפות

מבחר עלוני קול תודה מבית לעולם אודך לשנת תשנ"ט

עלוני קול תודה מבית לעולם אודך לשנת תש"פ (מתעדכן)

"כשבוחרים להסתכל על מה שיש, מקבלים כח גדול מאד.
מבינים שזה פיקדון מהשם. והוא העניק לנו לתקופה. אומרים תודה על מה שהקב"ה נתן וכואבים כשהוא לקח. יהי שם השם מבורך"

יש לך התנגדות, ככה מן הצד באמצע החיים, להרויח אוצר?
מסכימה פתאום סתם, בלי כוונה, לקבל איזה פק"ם מניב?
המשיכי לקרוא את טורה הנפלא של הסופרת והאומנית ר. אלישיוב

פוסט מקסים ויצירתי שקיבלתי רשות לפרסמו מאביבה פרידמן – יוצרת ומנהלת האתר creatingtimekids.com

קיבלתי במייל ואין לי מושג מי כתב זאת. אני מאד אשמח מי שיודע מקור או מי שכתב שיפנה אותי אליו כדי לתת את הקרדיט המתאים. אהבתי 🙂

קמפיין תרומות צ'רידי אבל לא של כסף. של מה הוא כן? כנסו גלו ותהנו 🙂

בימים הללו של ערב פסח ומגפת הקורונה, דווקא כשאין הכל, הבריאות – בספק, והפרנסה קצת דחוקה – התפילה, הבקשה והתחברות להשם, חשובות ונשגבות ביותר.

כאן המקום לכתוב תודות לבורא עולם – הבמה שלכם לשרותכם.

כי אלו הם החיים שלנו
אלו הן הבחירות שלנו
לאחוז בחיים
לראות בטוב

למחרת יהודי אחר פרס מפה והעמיד כיבוד לציבור המתפללים. "מה קרה לך?", שאלוהו, "האם גם בך פגע רכב?". "לא", ענה האיש

שמיעה היא לא סתם אקט פסיבי שעושה טובה למרצה
בשמיעה יש חלק פעיל שמביא איתו את הרצון הפנימי
שמסכים לקבל ולהכניס לאוזן דברים

למה צריך שהברכות ישיגו אותי
למה צריך שהם ירדפו אחריי
אני הרי מוכן לאמץ אותן אל חייקי בשמחה ובטוב לבב
אני מוכן לקבל אותן ככה הישר אל בין זרועותיי
מה יש להן לרדוף אחריי?
מישהו בורח מברכות?
מישהו מיכם מרגיש נרדף מהן?

תחשבו לרגע מה היה קורה לו התנא רבי עקיבא היה עובר ליד האבן ולא לומד מכך על חייו. מה עשו אנשים אחרים שעברו ליד האבן הזאת שהתחוררה מהמים? מה היינו עושים אנחנו לו היינו עוברים ליד אבן כזאת?

ואז אמרתי לעצמי
כנראה שאיני מתפללת עליו מספיק…
צריך עוד
ולא רק עליו
על כולם
כי תפילה זה הדבר היחיד שנשאר לנו לעשות

לפעמים אנחנו מרגישים שהכל באשמתנו
הלו אנחנו התרחקנו מעם השם
אנחנו לא קיימנו מצוות
אנחנו אשמנו בגדנו גזלנו דיברנו דופי
ואם כך
מגיע הייאוש ומחלחל לנו פנימה
איך נוכל לעשות תשובה
איך נוכל להתקרב אליו
זה כל כך רחוק
כל כך תלוש
כל כך לא מעשי