פוסטים אחרונים:

פרשת לך לך
באמונתו יחיה
מנהל

לך לך – להנאתך

השאלה הגדולה אם "לך לך" זה להנאתך ויש כל כך הרבה הבטחות לאברהם בזכות ה"לך לך" – מה הגדולה בנסיון הזה? מדוע זה נספר כעוד נסיון של אברהם אבינו. התשובה המפתיעה כמובן בפנים 🙂

להמשך קריאה לחץ כאן »
אני השם רופאך
מאמרי תפילה
מנהל

רפאנו השם ונרפא

ביאור תפילת "רפאנו" הנאמרת בשמונה עשרה, לזכות ולרפואת הרבנית הצדקנית תליט"א מרת שרה יוטא בת איידל דינה לרפו'ש בתוך שאר חולי עם ישראל

להמשך קריאה לחץ כאן »
ודי בזה - על חשיבות וגודל אמירת תהילים
תהילים
משתמש אורח

ודי בזה….

ואם היו אומרים תהלים כל יום בישיבות לפני הלימוד היינו רואים נסים גדולים. ודי בזה. – משיחותיו של הגר"מ מאזוז על גודל אמירת התהילים

להמשך קריאה לחץ כאן »
כוס ישועות - תודה להשם
מאמרים
משתמש אורח

מזמור לתודה / טור אורח

גמרא מענינת שבה כל האבות טוענים שלא מגיע להם לשתות מכוס של ברכה בגין מה שיצא מהם או מעשים לא ראויים כביכול שעשו. ורק דוד המלך לוקח על עצמו את הכוס.
מדוע ולמה? על כך כדאי שתקראו במאמר הנפלא שלפנכם.

להמשך קריאה לחץ כאן »

פוסטים אקראיים:

תרומה
מנהל

לגשת ללב שלי

הוא מחליט לכמה דפיקות נזדקק עד שדלת חדרה של המנהלת תפתח
והוא מחליט מתי בדיוק הבצק של החלות יתפח
הוא מחליט עד מתי נמתין בתחנה, לרופא, לזיווג או לילד התורן
הוא מחליט בדיוק נמרץ את גודל העובר שיוולד עד לחלקיקי הגרם

להמשך קריאה לחצו כאן »
עקב
מנהל

אחי, הסתכלת היום על השמים?

לטוב לך
לטוב לי
לטוב לכולנו
אין מצב שהקדוש ברוך הוא רוצה להקשות עלינו
לייסר
לעצבן
לרדות
הוא הרי לא צריך אותנו הקטנים בשביל לבסס את מלכותו כאן
הוא היה הוא הווה והוא יהיה
אנחנו הם אלו שברי חלוף
ולכן
ואתה ישראל מה השם אלוקיך שואל מעימך
מה הוא בסה"כ מבקש ממך?
כי אם ליראה אותו
וללכת בדרכיו
לטוב לך

להמשך קריאה לחצו כאן »