
יפה שיחתן של עבדי אבות
התורה מקצרת בכל כך הרבה מצוות הנהגות ודינים ומאריכה בסיפורי אלעזר עבד אברהם. מדוע?

התורה מקצרת בכל כך הרבה מצוות הנהגות ודינים ומאריכה בסיפורי אלעזר עבד אברהם. מדוע?

מאמר נפלא בענין היכולת לבקש מהקדוש ברוך הוא כל מה שליבינו חפץ

ואז אמרתי לעצמי
כנראה שאיני מתפללת עליו מספיק…
צריך עוד
ולא רק עליו
על כולם
כי תפילה זה הדבר היחיד שנשאר לנו לעשות

אנחנו עומדים בתקופה לא פשוטה של סגר
תיכבד העבודה על האנשים והנשים בעיקר 🙂
מחלות, בידודים ובדידות מעיקה
שינויי סדרים בבית, ילדים קצת מטורללים ומרחב מצומצם לנשימה
בואו נפנה לעצמינו פינה אחת שפויה ביום

הפרסומות טוענות ש"תרגיש חופשי וכמה טבעי שלא תשלוט בעצמך" העיתונות והפסיכולוגיה של הדור האחרון מכילים את החלשים ומאדירים את הקושי לבחור בטוב.
כי באמת הכי קל להתמסכן ולאמר "זה בעלי, "זה הילדים שלי" "זאת חמותי" "ההורים שלי" "סבא שלי" וכו'
הכי קל להתדבק בחידק ה"לא היתה לי ברירה" "ככה גדלתי" ו"זה אני ודיי"

איך אפשר לשים את התורה בראש, להביע דעה מנוגדת למקובל ועדין להישאר באחדות? יעקב מלמד אותנו שזה אפשרי.

אישה שלילית היא אישה חרדה
אישה שתקועה במה שאין לה
במה שרע
כמה כיווץ של איברים יש במקום הזה
כמה קושי
רחמנות!

נשות הגאולה של אז הן אותן נשות הגאולה של היום. הן נשות העתיד שבזכותן עתידין להיגאל. בואי להיות חלק מהם וללמוד איך חושבים "יהודית"