פוסטים אחרונים:

פוסטים אקראיים:

אמור
מנהל

קסם בהילוך איטי

אנחנו כל כך הרבה פעמים מבקשים איזה אברא כדברא למשאלות שלנו
כל כך הרבה פעמים אנחנו מחפשות את מקל הקסמים שיפתח לנו ארמונות של שפע ושל טוב
ובינתיים ארכה הישועה
ואנחנו עייפים ויגעים בדרך
ולא שמים לב כעבור תקופה
שבעצם
בעצם יש כאן איזה קסם

להמשך קריאה לחצו כאן »
יסודות לבנין
באמונתו יחיה
מנהל

חוק מס 1 בבריאה

: כי הא-ל יתברך שמו הוא תכלית הטוב ודאי. ואמנם, מחוק הטוב הוא להיטיב, וזה הוא מה שרצה הוא יתברך שמו – לברוא נבראים כדי שיוכל להיטיב להם, כי אם אין מקבל הטוב – אין הטבה" (דעת תבונות לרמח"ל עמוד ד' )

להמשך קריאה לחצו כאן »
זיווג הגון עם הבטחה- אבא תודה - תודה להשם
ויצא
מנהל

זיווג הגון עם הבטחה

כי לפעמים אחרי שנים הקב"ה פותח לנו צהר
חלון שנבקע בשמים להראות לנו מה היה מה הוא תכנן
ואיך בדיוק הלך המהלך
אבל כשזה לא קורה
כשאנחנו לא יודעים
אז נישאר בסוד
ונמשיך להאמין
נישאר בחוסר הידעה
ונבטח בו שבטוח זה משהו טוב שמוכן עבורינו

להמשך קריאה לחצו כאן »
אבא של אתי פולק ע"ע הרה"ג רבי טוביה פולק מספיד את ביתו בלויה
באמונתו יחיה
משתמש אורח

אבא של אתי פולק ע"ה בהספד מטלטל.

הספד מטלטל של המשגיח הרה"ג טוביה פולק אביה של אתי פולק ע"ה שנפטרה בפתאומיות עשרה חודשים לאחר פטירת אימה.
"אבא אוהב, תודה!" – הספד שכולו
דברי מוסר חשובים.
מצורפות תמלול, הקלטה והסרטה של ההספד.
ותהיה ההתחזקות בעקבות הדברים לעילוי נשמתה.

להמשך קריאה לחצו כאן »